marți, 29 noiembrie 2011

Cartea vietii, cartea de stiinta

"Nu am fost adeptul negarii a tot ce a fost bun inainte de 1989 si nici nu am slavit binefacerile noului sistem care a urmat.
In primul rand sunt constient ca atat eu cat si alte cunostinte din peisajul romanesc contemporan, suntem creatia acelor vremuri.
Fara sistemul de sustinere a educatiei de atunci nu am fi reusit nici macar sa plecam din satul natal.
In ceea ce ma priveste, fara sistemul de sanatate de atunci, poate nici nu mai eram in viata acum."
Asa isi incepe povestea numita "Un doctor de milioane" din volumul "Reinventarea omului" invitatul meu de astazi:
cercetator, inventator, profesor universitar, membru al Academiei de Stiinte Tehnice.
Si-a facut educatia primara si gimnaziul la Ludesti-Dambovita, liceul la Mangalia. A absolvit Facultatea de Electrotehnica din Bucuresti in 1978. A scris 30 de carti tehnice, dar s-a aplecat si asupra literaturii, i-ar spune de inspiratie stiintifica.

Invitat: Nicolae Vasile - profesor la Universitatea Valahia, Targoviste, Presedintele Consiliului Stiintific la Reprezentanta Comisiei Mondiale a Energiei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu